iCloud er opgraderet til 20 (+5) gb for 79 kr årligt.

Support, spørgsmål og svar til: Internet og Netværk

iCloud er opgraderet til 20 (+5) gb for 79 kr årligt.

Indlægaf DUAF - Apple Forum » 12. sep 2014, 08:42

Prisen på i Cloud er gået fra 120 kr årligt ( 10 kr / måned ) for 15 gb ekstra plads - DVS 20 gb i alt
til 79 kr årligt ( 6,6 kr/ måned) for 20 gb ekstra - eller 25 gb i alt.

Jeg syntes stadig at det burde være 5 gb pr device Gratis, så jeg kan have backup af min iPad min mac og min iPhone, på en og samme iCloud konto - uden og skulle betale ekstra.

Men dog et skridt i den rigtige retnign.
Vedhæftede filer
iCloud pris.png
Prøv LoL - leagueoflegends Link til LoL - Gratis konto Brug link så får vi begge en lille bonus - kan spilles 100% gratis
Brugeravatar
DUAF - Apple Forum
Administrator

Re: iCloud er opgraderet til 20 (+5) gb for 79 kr årligt.

Indlægaf ThomMunk » 12. sep 2014, 09:17

Ja... dejligt for mig, jeg købte 15 gb for 120 kr for 2 uger siden... :evil: :|
RANDOM_AVATAR
ThomMunk

Indlægaf DUAF - Apple Forum » 12. sep 2014, 09:35

Jeg føler mig overbevist om at du bliver kompenceret, tjek din mail - jeg kender folk der har fået mails som:
Dear xxxxxx
We recently announced new, more affordable iCloud storage plans. As a thank you for being a current iCloud storage plan subscriber, we’ve increased your storage plan and you will be receiving a refund based on the reduced plan price.
Your plan has been upgraded from 15 GB of total storage at 120,00 kr a year to 20 GB at just 79,00 kr a year. You will receive a pro rata refund of 41,00 kr, which is based on the price reduction and the remaining months on your subscription. On September 9, 2015 this 20 GB plan will automatically renew and you will be charged 79,00 kr.
We increased the amount of storage in our new plans so that you can get the most out of our new features like iCloud Drive - which lets you store and access any type of file from all of your devices. All edits you make are automatically updated, which means you’ll always have access to the latest version of all your documents.
If you need more storage, you can choose a different plan from iCloud Settings at any time, directly from your iPhone, iPad, iPod touch, Mac or PC. Learn more about iCloud storage pricing >

The iCloud Team
NB: This annually priced storage plan is only available to current iCloud storage plan subscribers. You may cancel or downgrade from your device at any time. If you choose to change to one of our new plans, you won’t be able to switch back to this annual plan. You can contact Apple for a refund within 15 days of an upgrade. Partial refunds are available where required by law.

så mon ikke også du får det hvis du LIGE har købt
Prøv LoL - leagueoflegends Link til LoL - Gratis konto Brug link så får vi begge en lille bonus - kan spilles 100% gratis
Brugeravatar
DUAF - Apple Forum
Administrator

Indlægaf ThomMunk » 15. sep 2014, 06:31

Du havde sgu ret - sådan Apple !
RANDOM_AVATAR
ThomMunk

Indlægaf walhellmich » 20. apr 2016, 09:25

Jeg beundrer dig så meget for at tilbyde noget for os at kende hinanden.
viva3355
RANDOM_AVATAR
walhellmich

Tilbage til Inetrnet og Netværk