Køb af Imac 27" 5K

Support, spørgsmål og svar til: imac, Macbook, Macbook pro, Macbook air og Mac Pro

Køb af Imac 27" 5K

Indlægaf hvspl10 » 8. nov 2016, 11:11

Hej
Jeg her helt ny indenfor Apple computer, jeg skal nu have købe en imac for første gang og jeg tænker på om der plejer at komme gode tilbud på dem omkring JUL eller tii Januar hvor udsalget starter.

Derfor vil jeg gerne høre jer erfarne bruger om jeg skal springe ud i det nu eller evt. vente en måneds tid.

"novicen"
RANDOM_AVATAR
hvspl10

Re: Køb af Imac 27" 5K

Indlægaf DUAF - Apple Forum » 9. nov 2016, 09:44

Hej Hvspl10
Der kommer som sådan ikke tilbud, det er meget sjældent at du kan spare mere end max 1000 og så er det fordi det er sidste års model.
her:http://buyersguide.macrumors.com/#iMac kan du se en guide til hvor når der sidst har været en opdatereing, og hvor ofte sådanne normalt forekommer.

så lige nu er et "dårligt" tidspunkt at købe en iMac - på den anden side er der hvor du har brug for computeren altid det rigtige tidspunkt ;)

Jeg tænker der kommer en opdatering af den her sidst i November - men ingen ved hvad Apple gør.
Prøv LoL - leagueoflegends Link til LoL - Gratis konto Brug link så får vi begge en lille bonus - kan spilles 100% gratis
Brugeravatar
DUAF - Apple Forum
Administrator

Tilbage til Computere imac, Macbook, Macbook pro, Macbook air og Mac Pro