MacBook Air svær at starte efter genopladning

Support, spørgsmål og svar til: imac, Macbook, Macbook pro, Macbook air og Mac Pro

MacBook Air svær at starte efter genopladning

Indlægaf magspepsi » 5. jan 2014, 17:22

Hejsa!

Jeg har en MBA mid 2012, som jeg har et problem med. Når den er gået ud, tappet for strøm og jeg har sat den til genopladning (også når den kun er nede på 2% strøm), kan jeg ikke starte den ret nemt. Jeg kan sagtens bruge 5-10 minutter på at få liv i den igen, hvor jeg regelmæssigt sidder og trykker på startknappen, både i kort og længere tid, helt op til 10 sekunder ad gangen. Lige pludseligt, uden nogen logik, kommer der så liv i den igen.
Jeg har spurgt min bror, der har samme model, om han har samme problem, men hans svar er bare, at han aldrig lader den komme så langt ned i strøm, at den "dør". Well, det gør jeg altså nogle gange, så det svar kan jeg jo ikke bruge til meget (tror jeg).
Jeg har været i Fona (i den butik, jeg købte den i)med den i sommer, inden den var 1 år gammel, men der fik jeg blot at vide, at "sådan var det bare, det var jo, fordi den var så smart, at hver gang skal den rekalibrere batteriet, så det skulle jeg bare se som en fordel). Men kan det virkelig passe???

Pft
Bettina
RANDOM_AVATAR
magspepsi

Re: MacBook Air svær at starte efter genopladning

Indlægaf DUAF - Apple Forum » 5. jan 2014, 19:03

Jeg tror det er fordi den ikke vil starte med "for lidt strøm" - altså den er lavet sådan at den helt sikkert ikke går i stå midt i en opstart, hvilket kan føre til en masse mystiske software problemer, og tabt data.

Så når du rammer 2% eller 1% gemmer den alt og lukker ned, så du aldrig mister data, og det må vel være det vigtigste ?
Prøv LoL - leagueoflegends Link til LoL - Gratis konto Brug link så får vi begge en lille bonus - kan spilles 100% gratis
Brugeravatar
DUAF - Apple Forum
Administrator

Re: MacBook Air svær at starte efter genopladning

Indlægaf Tarbarshi » 18. apr 2015, 05:56

What are some new updates.
RANDOM_AVATAR
Tarbarshi

Tilbage til Computere imac, Macbook, Macbook pro, Macbook air og Mac Pro