Macbook Pro OS problem

Support, spørgsmål og svar til: imac, Macbook, Macbook pro, Macbook air og Mac Pro

Macbook Pro OS problem

Indlægaf Snookie » 13. feb 2017, 23:05

Hej.

Jeg har lige købt en Macbook pro brugt da jeg er begyndt at rode med Apps programmering.
Og jeg står i det lille(store) problem at jeg skal installere Xcode på den og det kan jeg ikke fordi min OS version ikke er 10.11 eller mere
og hvis jeg prøver at installere den nye OS så siger den jeg ikke kan...
Men kan man ikke hente OS X El Capitan ?

Og jeg har også det problem at jeg kan ikke logge ind i Application loader den siger forkert password på min AppleID selvom jeg er logget ind på ITunes og Appstore med samme AppleID og password
Og har også prøvet at generere et password til det program, stadig fejl ved ikke lige hvad jeg skal gøre og er lidt grøn inden for MAC
Så håber nogen her virkelig kan hjælpe mig...
RANDOM_AVATAR
Snookie

Re: Macbook Pro OS problem

Indlægaf DUAF - Apple Forum » 14. feb 2017, 09:06

Hej Snookie,
Velkommen og tillykke med din nye maskine.
1) Din maskine skal være "MacBook Pro (Mid/Late 2007 or newer)" for at kunne køre El Capitan - hvis den er det kan du via appstore (et program der ligger på macen) opdatere dit OS.
2) Application loader kan godt være en dag eller 2 forsinket hvis du lige har oprettet dig, ved ikke hvorfor men min virkede ikke de første ca 36 timer.
Prøv LoL - leagueoflegends Link til LoL - Gratis konto Brug link så får vi begge en lille bonus - kan spilles 100% gratis
Brugeravatar
DUAF - Apple Forum
Administrator

Indlægaf Snookie » 14. feb 2017, 19:59

Jeg kan slet ikke installere nogen OS
Og jeg kan heller ikke logge ind på Application Loader.
siger fejl i mit loggin.. og kan det passe at man skal Puchase på AppleConnect før det virker ?

Mit problem er at det der hedder Xcode kan jeg ikke installer på min da min OS er 10.10.5 og den skal være minimum 10.11 og har prøvet at kigge på de forskellige versioner og der er det kun det nye OS der har højere og den kan man ikke installere på en MAC der er før 2010 har jeg læst mig frem til...

Eller er der en bag vej eller lign..:?
RANDOM_AVATAR
Snookie

Indlægaf DUAF - Apple Forum » 17. feb 2017, 09:40

Du skriver du ikke kan installerer nogen OS, men den har vel en OS på nu ?... hvilken er deT ?
Prøv LoL - leagueoflegends Link til LoL - Gratis konto Brug link så får vi begge en lille bonus - kan spilles 100% gratis
Brugeravatar
DUAF - Apple Forum
Administrator

Indlægaf Snookie » 18. feb 2017, 17:54

Hej...
JEg købte en brugt macbook medio 2009 som havde Yosemite på eller hvad den hedder.

Og jeg ville haft en nyere OS på den, men det kunne jeg ikke.

Jeg har i mellem tiden så solgt den og købt en nyere version af Macbook

OG nu virker de forskellige programmer mm...

Og har også lavet en APP og vil så oploade den til Appstore og jeg har købt alt hvad man skulle så jeg kan oploade.
Men hver gang jeg prøver at gøre det via Application Loader så kommer den med en latterlig fejl og som jeg har prøvet at google mm og jeg kan bare ikke finde
ud af hvorfor jeg får den fejl og hvad der gør det.

Jeg har lavet min app i SeatleClouds
men leder efter et software der kan lave apps og gerne hvor man kan sætte elementer ind i appen uden at code
at der ligger nogle standart sider man kan importere i appen.
jeg vil med tiden lære at programmere men pt. vil jeg kunne lave dem uden programmering, men jeg kan ikke finde nogen programmer som kan det alt foregår på nettet,
Og programmerne må gerne virke både på Mac og Pc

Kom gerne med jeres bud på hvor man laver de bedste apps og det mest bruger venlige og nemmest
RANDOM_AVATAR
Snookie

Tilbage til Computere imac, Macbook, Macbook pro, Macbook air og Mac Pro