iOS 7.1.1 - Er parat til download -

Spøørgsmål til iPhone, iPad, iPod og Apple tv

iOS 7.1.1 - Er parat til download -

Indlægaf DUAF - Apple Forum » 28. apr 2014, 12:16

Ja så gør Apple det igen, bricker alle kabler der ikke er originale.

Selvom jeg syntes at deres kabel er så meget smartere end mini usb, som EU kræver, håber jeg Apple bliver sagsøgt langt ind i helvede og bliver tvunget til at implementere mini usb i deres telefoner - jeg vil simpelthen ikke betale 229 kr+ porto for 2 meter kabel, som på Ebay koster 8 kr. incl forsendelse - og med 7.1.1 har de igen gjort 4. parts kabler ubrugelig.

Udover det er indholdet følgende:
* Generel forberedelse af stabilitet.
* Bedre genkendelse af fingeraftryk (Touch ID)

Udover det er der flere der rapportere m væsentlig bedre batteri levetid (og ja så er der dem der siger det modsatte :P )
Prøv LoL - leagueoflegends Link til LoL - Gratis konto Brug link så får vi begge en lille bonus - kan spilles 100% gratis
Brugeravatar
DUAF - Apple Forum
Administrator

Re: iOS 7.1.1 - Er parat til download -

Indlægaf DUAF - Mac Forum » 5. maj 2014, 12:01

Mine 3. parts virker, altså det er jo sikkert nogle fra en anden 3. parts end dine, men de virker altså fint...
Brugeravatar
DUAF - Mac Forum

Re: iOS 7.1.1 - Er parat til download -

Indlægaf DUAF - Apple Forum » 8. maj 2014, 10:29

hmm ok måske gør nogen af mine også, men ikke de 3 jeg har på job.. - måske de bare tilfældigvis er døde samtidig... for dem af samme slags hjemme virker, (pc på job mac hjemme.. må vist prøve at tage dem med hjem og teste...)
Prøv LoL - leagueoflegends Link til LoL - Gratis konto Brug link så får vi begge en lille bonus - kan spilles 100% gratis
Brugeravatar
DUAF - Apple Forum
Administrator

Tilbage til iPhone, iPad, iPod og Apple tv