Iphone 5s Anmeldelse

Spøørgsmål til iPhone, iPad, iPod og Apple tv

Iphone 5s Anmeldelse

Indlægaf DUAF - Apple Forum » 10. okt 2013, 14:55

Så fik jeg min iPhone 5S - hele 15 dage inden den officielt kommer til danmark.
Og mit umiddelbare indtryk : hold nu op den fingeraftrykslæser er smart og hurtig og let.
Måske lyder det som et gimik, men selvom jeg kun har brugt den i 2 timer, er jeg overbevist, hver gang jeg låser min telefon op er jeg bare inde uden tast af kode, det går så meget hurtigere, faktisk så hurtigt at man ikke rigtigt lægger mærke til det, der er sikkerhed uden at det er bøvlet for brugeren - SÅDAN !!

Det samme gælder køb i app store hvor jeg bare efter at have trykket køb lægger min tommel på home knappen og så er købet lavet - ikke noget med at huske sit apple id password !

Kameraet er markant bedre, specielt med blitz gør det en stor forskel for hvordan specielt hud ser ud.
og det er fedt at kunne optage i 120 fps - og så bagefter sætte hastigheden ned, det eneste der mangler er at man kan sætte den endnu længere ned, f.eks. til 10 fps.

Det nye læder cover virker lækkert og i god kvalitet, jeg har haft mange cover som jeg efter lidt tid har droppet fordi de får mit 5000+ kr device til at ligene en omgang plastik lort, men det her oser af kvalitet ligesom telefonen ! - jeg tror faktisk jeg kan leve med det her cover !
Prøv LoL - leagueoflegends Link til LoL - Gratis konto Brug link så får vi begge en lille bonus - kan spilles 100% gratis
Brugeravatar
DUAF - Apple Forum
Administrator

Re: Iphone 5s Anmeldelse

Indlægaf Mortenck » 18. okt 2013, 17:07

Synte du det er et godt upgrade hvis man har en iPhone 5 i forvejen ?
VH
Morten
RANDOM_AVATAR
Mortenck

Tilbage til iPhone, iPad, iPod og Apple tv